ponedjeljak, 30. studenoga 2015.


"FARMERI, OTKRIĆU SVE VAŠE TAJNE": Zaprepastiće se kada je budu videli na vratima! (FOTO)


By on 06:25

Kraljica rijalitija Jelena Golubović spremna je da raskrinka sve farmere nakon što večeras uđe na imanju u Lisoviću. Naime, Jelena se spremila i saznala sve tajne koje kriju aktuelni učesnici rijalitija „Farma“ i rešena je da se s njima bori do kraja.se jer ću otkriti sve vaše tajne. Neću da me neko tamo pravi ludom, sve ću lepo u kameru ispričati i reći ono što znam za svakoga. A verujte mi znam dosta o njima - najavljuje Golubovićeva za „Alo!“ i dodaje:
- Videću kako će me ukućani dočekati. Ne očekujem da me svi zagrle, znam da će biti onih koji će me dočekati na nož i pokušavati da me napadnu. Ima tamo zaludnih koji, jer ne znaju da budu zanimljivi, vole da se svađaju i prave problem.
Sukob između Golubovićeve i Vesne Vukelić Vendi datira još pre nego što su snimile zajednički rijaliti „Odavno posvađane“, a Jelena otkriva kako će se ponašati prema suparnici.ži ruku, to ću i ja učiniti, u suprotnom, ne pada mi na pamet. Neću nikome ostati dužna, pa ni njoj. Moje je da ne dam na sebe i da se svakog trenutka borim za sebe i svoj obraz - kaže rijaliti zvezda koja je na prošloj „Farmi“ imala sukob s Lepim Mićom, zbog čega je on bio izbačen.
- Lepi Mića je prvi put izbačen zato što je imao sukob sa mnom, i to ne želim da se ponovo desi. Nadam se da se sada opametio i da pazi šta radi i kako se ponaša prema ženama. On je bio magacioner - objašnjava Golubovićeva. 
Tamara Đurić jedna je od učesnica „Farme“, koja je najviše zainteresovala javnost, a Jelena otkriva šta misli o njoj.
- Rijaliti je ogledalo društva, a Tamarino ponašanje je u skladu s današnjim vremenom. Navikla sam da su u rijalitiju starlete i prostitutke. Tamara je prostitutka koja voli da spava sa svakim koji je pogleda - objašnjava Golubovićeva.

izvor:alo.rs

Comment for ""FARMERI, OTKRIĆU SVE VAŠE TAJNE": Zaprepastiće se kada je budu videli na vratima! (FOTO) "

0 komentari

Objavi komentar