četvrtak, 12. siječnja 2017.


Tamara Đurić udarila na Gogu Sekulić: Ti si crna udovica i propala pjevaljka! (FOTO)


By on 04:33

Goga Sekulić je imala izjavu da Tamara Đurić nikada neće biti zvijezda, pa joj starleta nije ostala dužna. Tamara je riješila da uzvrati udarac Gogi Sekulić, pa je na surov način objasnila kako nema potrebe da Gogu smatra konkurencijom.``Ne možemo nas dvije da budemo konkurencija. Ja sam u Premijer, a ona u Beton ligi. Nemam ja vremena da liječim kompekse propalim pjevaljkama koje pjevaju kako zaboravljaju gaće po tuđim kućama. Ne znam gdje pjeva takva nazovi žena ili kako joj ja tepam - Kiklop.


Inače, ja joj želim sve najljepše i da joj brak ne traje kao jogurt. Između ostalog, ne prate je opisni pridjevi ``propale udavače`` i ``crne udovice`` džaba. Kad smo kod toga je l` se i dalje tuži sa majkom bivšeg muža? Zar zaista takva osoba ima kredibilitet a i obraza da bilo koga bilo šta pita, a kamoli da ima mišljenje to mladunče kiklopa? Evo Gordana bićeš poznata po Tamarinom statusu o tvom ubogom životu``, izjavila je Tamara.
(Kurir)

Comment for "Tamara Đurić udarila na Gogu Sekulić: Ti si crna udovica i propala pjevaljka! (FOTO)"

0 komentari

Objavi komentar