četvrtak, 12. siječnja 2017.


Zvezda Granda ``udarila`` na Karleušu za koju kaže da je pjevala u kafani, a onda joj je Jelena VRATILA još žešće! (FOTO)


By on 04:43

Izgleda da je počeo novi estradni rat, i nakon što je Andreana Čekić isprozivala Jelenu Karleušu, nije trebalo da prođe mnogo vremena, i Jelena je uzvratila u svom stilu. Da podsjetimo, Andreana je u intervjuu za Telegraf izjavila da ima dokaz da je Karleuša pjevala u kafani.Ja sam počela da radim po klubovima u Beču…. Mogu da nađem moju sliku, imala sam 13-14 godina… Jelena Karleuša je došla da gostuje u Beču, baš u kafani. U stvari, nije ni Beč, nego mjesto pored. To je baš kafana, tako da ne može da kaže da nikad nije pevala u kafani. Jeste! To što ona želi da izbriše prošlost ili nešto drugo, to se radi, to je ok  – poručila je Andreana.


Sa druge strane, Karleuša se očigledno nije mnogo potresla, i na naše pitanje da li ima šta da poruči Andreani Čekić, je odgovorila:

– Moraću prvo da proguglam da bih znala o kome je riječ! Mislim da mene ne treba da stavljate u isti tekst sa tim anonimnim likovima.

Jelena je potom dodala:

– Izvolite sliku koja će svakako biti više “čitana” od bilo čega! Pa raspalite!
(Telegraf.rs)

Comment for "Zvezda Granda ``udarila`` na Karleušu za koju kaže da je pjevala u kafani, a onda joj je Jelena VRATILA još žešće! (FOTO)"

0 komentari

Objavi komentar