utorak, 31. svibnja 2016.


OBRT: Gabana će raditi stajling za Jelenu Karleušu! (FOTO)


By on 09:32

Pop diva uspjela je da iz neprijatne situacije s brendom „Dolče&Gabana“ izvuče korist, jer se čula s dizajnerom, koji joj je obećao saradnju. Nakon skandala na Instagramu, koji je pokrenuo čuveni modni kreator Stefano Gabana, suvlasnik brenda „Dolče&Gabana“, kad je prije dva dana javno napisao da Jelena Karleuša nosi fejk haljinu iz njegove kolekcije, za Kurir se oglasila i „mala od skandala“.Pjevačica kaže da se nakon razmijenjenih čet poruka na pomenutoj društvenoj mreži čula sa ovim modnim magom, koji joj se ne samo izvinio zbog neprijatnosti već su se dogovorili o saradnji!


Izvinio se

- Stefano je fotografiju uz izvinjenje obrisao. Čuli smo se telefonom i razmijenili poruke, a vidim da je to nekima čudno. Vjerovatno su zaboravili hvalospjev koji mi je nedavno uputila Kim Kardašijan, javno, na oficijalnom sajtu, i Vendi Vilijams u najgledanijem američkom TV formatu - istakla je Karleuša.

Ona tvrdi da se nije iznervirala zbog haosa koji je jučer napravio njen modni idol.

U šoku sam

- Iskreno, šokirana sam što je vijest o tome da ja mogu da imam bilo šta fejk bila najbitnija stvar jučer u Srbiji. Fejk garderobu nikad nisam nosila, borac sam i vrijedna osoba, što mi pruža mogućnost da sebi i svojoj djeci poštenim radom priuštim šta poželim, pa tako i saradnju s najvećim svjetskim zvijezdama - poručila je pjevačica, kojoj će upravo Stefano Gabana raditi kompletan stajling za njen sljedeći spot!
izvor:Alo.rs

Comment for "OBRT: Gabana će raditi stajling za Jelenu Karleušu! (FOTO)"

0 komentari

Objavi komentar