ponedjeljak, 1. kolovoza 2016.


SAD NIJE ISTA KAO NEKADA: Aleksandra Prijović progovorila o plastičnim operacijama!


By on 14:44

Pjevačica Aleksandra Prijović je za kratko vrijeme osvojila srca publike, ali je isto tako i skupula gomilu negaitvnih komentara i kritika zbog njenog fizičkog izgleda. 
Arhiva

Često se spekulisalo da se podvrgla estetskim operacijala i korekcijama, pa je odlučila da stavi tačku na te pretpostavke.

- Svako ima pravo na svoje mišljenje, nekom sam ljepša ovako, nekome ne.  Ali ono o čemu ljudi ne razmišljaju je da sam tada imala 15 godina i bila sam dijete. Naravno da sam se promijenila za ovih pet godina. Uradila sam neke stvari, ali to su sitnice, ali promijenila sam se skroz, jer je normalno da se u pubertetu ljudi mijenjaju - rekla je Aleksandra.

Sudeći po fotki reklo bi se da je Aleksandra imala nekoliko korekcija na licu, i da je veoma zadovoljna rezultatima, te i njenim izgledom.

Comment for "SAD NIJE ISTA KAO NEKADA: Aleksandra Prijović progovorila o plastičnim operacijama!"

0 komentari

Objavi komentar