nedjelja, 13. studenoga 2016.


NO ĐANI, NO PARTY: Bosanac sa najluđom majicom ikada napravio dernek uz Đanijevu pjesmu ``Sve mi tvoje nedostaje`(FOTO)


By on 04:50

Hamza Gušić (25) iz Zagreba, ali je rodom iz Tuzle u prvom krugu takmičenja predstavio se pjesmama “Vjerni sluga” i “Sve mi tvoje nedostaje”. Nakon što je otpjevao obje pjesme od žirija je dobio svih sedam pozitivnih glasova.“Adil i Đani, čije si pjesme pjevao, to izvode sa mnogo više emocije i energije. Mada, ne mogu da kažem da nisi bio pjevački korektan. Vidim da voliš Đanija obzirom da nosiš njegov lik na majici i ono što mogu da ti kažem je da ako je Đani zvijezda, možeš i ti da budeš zvijezda. Inače si jako komunikativan i iako si bucko, ti si jedan komunikativni bucko”, poručila je Karleuša kandidatu.



“Razmišljao sam da li da dođem u majici na kojoj bi pisalo “JK the queen”, ali možda ću sljedećom prilikom to i da uradim”, rekao je takmičar divi, na šta mu se ona zahvalila.



“Meni si bio ok, iako si imao neke momente u kojima nisi blistao. Ja sam za to da prođeš dalje kao jedan pravi hrvatski predstavnik u ovom takmičenju”, bio je komentar Marije Šerifović.



“Hamza koji je rodom iz Tuzle i pjeva Đanijevu pjesmu je pravi hrvatski predstavnik?”,zbunjeno je odreagovala Jelena na Marijin komentar.



“Pa ja sam za bratstvo jedinstvo”, našalila se Marija na reakciju koleginice iz žirija.



Šta su ostali članovi žirija rekli na nastup takmičara i zašto je Popović nazvao Viki Bosančevom nasljednicom, pogledajte u video snimku:

Comment for "NO ĐANI, NO PARTY: Bosanac sa najluđom majicom ikada napravio dernek uz Đanijevu pjesmu ``Sve mi tvoje nedostaje`(FOTO)"

0 komentari

Objavi komentar