četvrtak, 12. siječnja 2017.


Šokantna ispovijest Sare Sefić: Ja kao njegova sestra j*** vam najmilije! (FOTO)


By on 05:16

Nakon što je Sanjin Sefić vozeći prebrzo i i kroz crveno svjetlo na semaforu usmrtio dvije studentice Editu Malkoč i Selmu Agić, pri bijegu iz Bosne i Hercegovine u Srbiju su mu pomogle četiri osobe, piše Hayat.ba.  Među njima i sestra samog Sefića, Sara Sefić (1994).  Samo dan poslije Sefićevog bijega sarajevska policija je u Kasindolskoj ulici na Ilidži uhapsila osumnjičene, Saru Sefić (1994) i Suada Nišića (1988). Na mjestu gdje su oni uhapšeni pronađen je i golf koji je Sanjin Sefić vozio te večeri.Osumnjičeni su mu pomogli da se prebaci do Općine Rudo, gdje ga je čekao ilegalni taksi vozač Goran Perišić, kako bi ga prevezao u Srbiju preko graničnog prelaza Uvac.


Skoro tri mjeseca poslije Sefić je jučer izručen Bosni i Hercegovini. 

Sinoć, po prvi put javnosti se putem profila poznatog redakciji portala hayat.ba, obratila i sestra Sanjina Sefića, ranije pomenuta i uhapšena, Sara Sefić i to sa sljedećom porukom, koju prenosimo u cijelosti:

``Ljubavi moja, ti znaš da te sestra voli više od života svog. Sad što nismo zajedno i nije nam nešto novo. Dok mi imamo šarm milionera, drugi se pitaju od čega. Znaš da su ljudi kod nas bijeda. Znaju samo da blate i pljuju i uživaju u tuđoj nesreći. Šta ćeš braco, oni se zavukli u rupe i komentarišu a ja gradom ponosno hodam, podignute glave. Jer nisu svi primitivci i bijeda, ipak ima onih koji te vole i znaju pravog tebe. Ali sve se nekako predevera kad imaš viziju, imaš san. Hahahahah. Ti si moj svijet, onaj kojeg zavolim i zamrzim u sekundi, ali onaj za kojeg sam spremna život da dam. Sestra jedne od ove dvije cure kaže: ne očekujte ništa od suđenja, jer Allah zna šta je najbolje i da će biti onako kako treba da bude. Jer i za 20 godina ono što se desilo, njih neće vratiti.

Znaš šta sam ti rekla: danas si bio ti, sutra mogu biti ja, neko drugi, peti, deseti. Samo ova bijeda što smo im trn u oku može da razmišlja kao primitivci, ali i sam znaš koliko je danas nepismenih.

Ps, ovih 5 djevojaka s fakulteta što glume idiote pa lijepe neke plakate i protestuju, ja kao njegova sestra vam j**em najmilije. Ako već želite da lijepite plakate, onda neka to bude kako i priliči, jer nisu plakati za koncert. Javite se da vam kupim traku kako treba, a ne za karton u granapima. Ipak nas dvoje nismo navikli na bijedu. Vi ko spoj tekstila, a mi ko Versace i svila smo``, završava Sara Sefić.

Kerim Čelik, koji zastupa Saru Sefić, rekao je da nema smisla određivati nekom pritvor ko se neće i ne može kazniti. Naime, Sara Sefić, kao sestra osumnjičenog, po krivičnom zakonu ne može odgovarati za pomoć srodniku.

Nakon obajve ovog teksta redakciji portala Hayat.ba javio se Jasmin Sefić, otac Sanina i Sare, koji trvdi da je profil njegove kćerke hakovan.
(Hayat.ba)

Comment for "Šokantna ispovijest Sare Sefić: Ja kao njegova sestra j*** vam najmilije! (FOTO)"

0 komentari

Objavi komentar